اخبار

پایان نامه ای با لباس تروریست های پژاک در دانشگاه تهران؟

اخیرا در فضای مجازی ویدیویی منتشر شد که در آن یک دختر در یک کادر تقربا بسته وبا لباس پژاک به دفاع از پایان نامه خود می پردازد که حاشیه ساز شد دانشگاه تهران در این باره پاسخ می دهد.

فارس

به گزارش گیلونیوز:

دانشجوی اخراجی لیلا حسین زاده اخیرا ویدیوی کوتاهی منتشر کرده که در آن با پوشش پ ک ک به دفاع از پایان نامه خود در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می پردازد. درضمن وی دراین ویدیو به تعریف مستقیم به گروه های تجزیه طلب هم پرداخته بود.

پایان نامه دانشجوی اخراجی دانشگاه تهران

پاسخ دانشگاه تهران:

در این باره محمود کمره ای که سمت معاون آموزشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران را دارد به خبرنگار فارس توضیح داد. که حسین زاده که ویدیوی او منتشر شده اصلا دانشجو نیست. وپیشتربراساس کمیسیون موارد خاص دانشگاه از دانشگاه اخراج ومحروم از تحصیل شده است.رای این کمیسیون در ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ صادر شده است.

کمره ای افزود: نامبرده به دو علت اولی اتمام صنوات تحصیلی ودوم به علت عدم ثبت نام در ترم جاری ۱۴۰۲ شامل این تصمیم کمیسیون شده بود. وی تاکید کرد بعد از رای کمیسیون از تاریخ مذکور وی دیگر دانشجو محسوب نمی شده است.

دانشیار گروه آموزشی انسان‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران،مهرداد عربستانی نیز در این باره که آیا از روند وضعیت پرونده دانشجو اطلاع داشته یا نه اذعان داشت که:

اینکه او دیگر دانشجو نیست خیر اطلاع نداشتم لیکن در مورد صنوات ومرخصی تحصیلی در جریان مشکلاتش بودم که وی گفته بود حل خواهد شد. ،یعنی قرار بود درخواستی بدهد ومشکل تحصیلی اش را با ارائه مدارک لازم پیگیری کند.

عربستانی خاطرنشان کرد جلسه مذکور رسمی نبوده وصرفا بین استاد ودانشجوی اخراجی بوده ورسمیت ندارد.

منبع

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا