فرهگی هنری واجتماعی

انجمن نیک اندیشان گیلو نیوز :

انجمن نیک اندیشان یک پویش خودجوش است که قصد دارد فارغ از هر اندیشه و نگاهی به دنبال خیر و نیکی باشد . این انجمن دارای ۷ اصل اساسی میباشد .

۱ – مهمترین اصل این انجمن آن است که نیکو کار دست یاری به سمت مستحق و نیازمند دراز خواهد کرد و باید به صورت رسمی از نیازمند تشکر و قدر دانی کند . مستحق و دریافت کننده هم تنها با آموزش و انجام کارهای نیکی دیگر به بعد از خود میتواند ادای دین نماید .

۲ – هر کدام از افراد انجمن در سرتاسر این کره خاکی وظیفه دارند تعالیم مربوطه را به زیر مجموعه خود آموزش دهند .

۳ – هر گونه تعصب مذهبی ، نژادی ، جغرافیایی و زبانی در این انجمن ممنوع میباشد .

۴ – انباشت هر گونه سرمایه مادی و غیرمادی و تمرکز بر فرد یا گروه خاصی ممنوع میباشد .

۵ – تمام موسسات مالی ، سازمان های بین المللی ، صندوق های حمایتی ، خیریه ها ، گروه های جهادی میتوانند به این انجمن وارد شوند .

۶ – انجمن نیک اندیشان وظیفه دارند که فارغ از فضای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه ایی نشست هایی خودجوش به صورت سالانه در سرتاسر این عالم هستی برگزار کنند و گزارش هایی از عملکرد های خود را ارائه دهند .

۷ – پیام اصلی انجمن نیک اندیشان صلح و نوع دوستی برای تمام جهانیان است . این پیام در متن شعر شاعر نامدار ایرانی سعدی شیرازی آشکار است که میگوید . بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند چه عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار .

انجمن نیک اندیشان

لطفا در پایین دیدگاه های خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس ثبت و برای ما ارسال کنید و چنانچه سئوالی داشتین با شماره ۰۹۰۱۱۲۱۵۵۳۳ تماس یا پیامکی ارسال نمائید .

در آخر عزیزانی که تمایل دارند به انجمن نیک اندیشان وارد شوند از طریق فرم زیر اقدام به عضویت نمایند .


سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

‫۷ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا