اخباراخبار ویژهسیاسی

دکتر حسن خجسته کاندید دوازدهمین دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی :

به نقل از سایت خبری گیلو نیوز :

🔵 دکتر حسن خجسته باقرزاده عضو شورای عالی مرکزی مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivicoo.ir 

نامزد مورد حمایت از حوزه انتخابیه تهران ، شمیرانات ، ری ، اسلامشهر و پردیس ، دور دوم مجلس میباشد که خلاصه سوابق ایشان را خدمت شما عزیزان بیان میکنیم :

حسن خجسته باقرزاده (متولد ۱۳۳۱ در مشهد) استاد علوم ارتباطات ، فعال حوزه فرهنگی ، معاون سابق سازمان صدا ، سیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس رادیو به مدت بیش از ۱۰ سال بود.

ایشان در سال ۱۳۸۶ به عنوان نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا- اقیانوسیه (ABU) برگزیده شد. خجسته همچنین از سال ۸۷ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما را برعهده داشت،
تحصیلات ایشان عبارت است از :
او دیپلم ریاضی دارد و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه تهران در رشته‌های جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی گذارنده است. همچنین بالاتری مقطع تحصیلی وی دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.
صداوسیما
حسن خجسته از اوایل دهه هفتاد شمسی به سازمان صداوسیما رفت و از رده‌های پایین کار خود را آغاز کرد و به سراغ برنامه‌سازی در رادیو رفت. تهیه‌کنندگی برنامه صبحگاهی رادیو، مدیریت گروه اجتماعی رادیو تهران، سمت مدیریت شبکه استانی رادیو تهران و همچنین مدیریت رادیو پیام مسیری بود که حسن خجسته تا معاونت صداوسیما طی کرد. در سال ۱۳۷۷ و در دوره مدیریت علی لاریجانی بر رسانه ملی، به عنوان معاون صدا منصوب شد.
دوره مدیریتی حسن خجسته بر رادیو، توسعه کمی و تولید شبکه‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت و شبکه‌هایی همچون رادیو ورزش، رادیو سلامت، رادیو اقتصاد، رادیو معارف و رادیو گفت‌وگو به رادیوهای عمومی اضافه شدند.
در ۴ سال ابتدایی دوره مدیریت عزت‌الله ضرغامی در صداوسیما، حسن خجسته هم معاونت صدا را برعهده داشت اما از آنجا که عملکرد رادیو، مورد انتقاد محمود احمدی‌نژاد و رسانه‌های نزدیک به دولت وقت بود با فشار آنها و بدون آنکه بتواند رادیو نمایش را افتتاح کند، در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۸۷، مجبور به کناره‌گیری از مدیریت رادیو شد. ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما با این استعفا مخالف بود.
دکتر حسن خجسته، از ۲۸ دی ۱۳۸۷ و پس از ۱۰ سال مدیریت بر صدای جمهوری اسلامی ایران با حکم ضرغامی به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما رفت.
کتاب ها
تأثیر معماری مسکونی بر سنت‌های اجتماعی، مطالعه موردی هویزه، انتشارات سروش، ۱۳۷۶
جامعه‌شناسی رادیو (ویرایش اول)، اداره کل تحقیق و توسعه صدا، ۱۳۸۰
جامعه‌شناسی رادیو (ویرایش دوم)، اداره کل تحقیق و توسعه صدا ،۱۳۸۱
جامعه‌شناسی رادیو (متن انگلیسی)، اداره کل پژوهش‌های رادیو، ۱۳۸۷
تاملات جامعه شناختی دربارهٔ رادیو، اداره کل پژوهش رادیو، ۱۳۸۴
مطالعات جامعه شناختی دربارهٔ رادیو، اداره کل پژوهش رادیو ،۱۳۸۵
جامعه‌شناسی رادیو و رسانه، اداره کل پژوهش رادیو ،۱۳۸۶
رادیو، مدیریت و جامعه، دفتر پژوهش‌های رادیو۱۳۸۷
زنان، هویت و امنیت ملی، (در دست انتشار)
موسیقی، رادیو، جامعه (در دست انتشار)
رادیو چیست؟ مطالعه جامعه شناختی رادیو، ۱۳۹۲، مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد اسلامی
……………………………………………………..
🔴دکتر حسن خجسته باقزاده         ( کد انتخاباتی ۲۹ ) ⁦  شورای عالی مرکزی مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivicoo.ir
با آرزوی موفقیت
دکترجهانگیر داودی موسس وعضو عالی مرکزی مجمع اندیشکده های بین اللمللی مجازی ایران
جناب داودی فرمودند :از مردم عزیز تهران بزرگ علی الخصوص استانهای زاگرس نشین درخواست داریم از جناب آقای دکترحسن خجسته باقرزاده،اقای ابراهیم عزیزی،اقای تهرانی و آقای موسوی اعلام حمایت نمایند.

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا