یاداشت های نویسندگان سایت

سخنان قابل توجه سید مصطفی شرعی زاده رئیس ستاد مرکزی دکتر جلیلی در شهرستان کهگیلویه :

به نقل از گیلو نیوز :

🔴جایگاه ریاست جمهوری ، جایگاه و کرسی نظریه پردازی و تئوری سازی آنهم از نوع یک شبه نیست ، بلکه جایگاه تصمیم سازی های کلان و تصمیم گیریهای کارشناسی شده و دقیق در مباحثی است که سرنوشت یک کشور را رقم میزند.

سید مصطفی شرعی زاده رئیس ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در شهرستان کهگیلویه در همایش حامیان دکتر جلیلی در مصلی دهدشت با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر سابق دولت شهید رئیسی و جمع انبوهی از مردم ضمن خوش آمد گویی به مردم و میهمانان و مسئولین و گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به تبیین شخصیت دکتر سعید جلیلی برنامه‌های ایشان پرداخت.

شرعی زاده :
در ابتدا باید بدانیم که ؛ جایگاه ریاست جمهوری ، جایگاه و کرسی نظریه پردازی و تئوری سازی نیست،بلکه جایگاه تصمیم سازی و تصمیم گیری در مباحثی است که سرنوشت یک کشور را نه در یک بازه زمانی ۴ ساله بلکه می‌تواند برای سال‌ها و گاه برای همیشه با ریل گذاری درست یا نادرست تغییر دهد.
شاهد و مثال این مدعا ، ریل گذاری است که از دوران و دولت به اصطلاح سازندگی و اوایل ۱۳۷۰ شروع شد و نتایج آن بیش از ۳۰ سال است که در عرصه های مهمی گریبان‌گیر کشور شده است.

این آفت ها که محصول تفکر لیبرالیسم و اقتصاد آزاد در آن دوران بود اکنون در تمامی روزنه های مختلف کشور از جمله اقتصاد و معیشت مردم ،نظام بانکی و پولی کشور، فرهنگ ، سیاست و در گوشه گوشه جامعه ما خود را عیان کرده است و جامعه و کشور را با این همه بحران و مشکل مواجه کرده است و مجددا با سرکار آمدن نئولیبرال‌های عصر جدید میخواهند همچنان این ریل کج را در همه عرصه ها با شدت بیشتری به پیش بَرَند .
حال برای برون رفت و تغییر این ریل گذاری به ریل گذاری مبتنی بر مفاهیم اصیل و بحق ملت شریف ایران و برگرداندن سکان قطار انقلاب به مردم ، باید همه با هم به جریان اشراف زدگی اقتصادی ، اشراف زدگی سیاسی و اشراف زدگی فرهنگی اجتماعی با انتخاب یک سکاندار اصلح برای مدیریت اجرایی کشور اقدام کنیم که معیارهای این انتخاب اصلح را مقام معظم رهبری بارها تعیین و تبیین نموده است.

و حال با آری به انتخاب آقای دکتر سعید جلیلی یک (نه) بزرگ به تمام آن عاملان ریل های انحرافی بگوییم .

با این انتخاب اصلح یعنی دکتر سعید جلیلی ، مطمئنیم دوباره مردم به معنی حقیقی کلمه، ولی نعمتان ایران و انقلاب اسلامی میگردند.

سید مصطفی شرعی زاده:
دیدیم که برخی مغرضان در این ایام می‌گویند آقای دکتر جلیلی برای ریاست جمهوری زنبیل گذاشته است ، بله ایشان بیش از ۱۱ سال پیش تاکنون دانه‌های فرصت و موانع رشد اقتصادی, سیاسی فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی را با کمک نخبگان و متخصصان در حوزه‌های مختلف مدیریت ، اقتصاد ، صنعت ، انرژی ، فرهنگ و خانواده ، کشاورزی و سیاست خارجی توسعه و … با بهره گیری از نخبگان دانشگاهی و کارآفرینان و جلسات متعدد با تجار و بازاریان و صاحبان صنایع و مشاغل و همچنین ده ها سفر تخصصی و استانی با بهره گیری از ده ها کارگروه تخصصی و پیمایشی، در طول این سالها با نگاهی دقیق و علمی برنامه‌ریزی نموده و متناسب با هر یک از آنها ، نه یک برنامه بلکه برنامه‌های متعددی و راهبردهای مشخصی را تبیین نموده است و برای هر یک راهکارهای اجرایی مشخص و دقیق و قابل اجرایی را طرح ریزی کرده است و برخی از این برنامه و طرح ها را به دولت های پیشین برای برون رفت از بن‌بست های مهمی همچون فروش نفت و ارز آوری ارائه داد و با موفقیت اجرایی نموده است.
حال با این برنامه های جامع و سوابق دکتر جلیلی اکنون میتوان به جرأت گفت آن دانه‌های که دکتر جلیلی بیش از ۱۱ سال با کارو تلاش خستگی ناپذیر و تخصصی در سبدی جمع نموده است، حال این بذرهای برای افشاندن در دامان سرزمین مستعده ایران و مام وطن ما جمهوری اسلامی ایران آماده است .

بذرهایی که کاملاً پالایش شده و هدفمند در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و رفع تمام موانع در همه عرصه ، فقط منتظر سرانگشتان دست‌های تک تک ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی در روز ( ۱۵تیر۱۴۰۳ ) است تا در دامان این سرزمین افشانده شوند. انشالله.

پس بر اساس همین توضیحات مجدداً می‌گوییم که : ملت شریف ایران بدانید جایگاه ریاست جمهوری جایگاه آزمون و خطا نیست، جایگاه نظریه پردازی و تئوری‌سازی‌های یک شبه برای این کرسی که سرنوشت یک ملت را رقم خواهد زد نیست و باید بگویم اساسا ما ملت ایران دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم که بخواهیم همچنان با آزمون و خطا آن را هدر دهیم.

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. عالی بودسخنرانی و نطق پرشور آقای شرعی زاده مسئول ستاد کهگیلویه مثل همیشه در شهرستان میدرخشد احسن براین جوان انقلابی،زیر سایه حضرت مهدی ،دست حق نگهدارتان

  2. عالی بودسخنرانی آقای شرعی زاده مسئول ستاد کهگیلویه مثل همیشه در شهرستان میدرخشد احسن براین جوان انقلابی،زیر سایه حضرت مهدی ،دست حق نگهدارتان

  3. خدا شما را برای اسلام ومسلمین نگهدارد اقای شرعی زاده بانیت خالص همیشه از زمانی که کودکی بیش نبود فعالیت داشتند و وجه اجتماعی بالایی در بین انقلابیون ومردم شهر دارند ارزوی موفقیت براشون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا