یاداشت های نویسندگان سایت

پیشنهاد تاسیس اندیشکده وحدت از طرف شورای عالی اندیشکده های مجازی کشور :

به نقل از گیلو نیوز :

به نام خداوند جان و خرد
۱۸/۴/۱۴۰۳
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
پزشکیان :مردم تنهایم نگذارید
سلام علیکم
ملاقاتهای حضوری برای تبریک به رئیس جمهور منتخب آقای دکتر مسعود پزشکیان گرم است تا کنون آقایان :
سید حسن خمینی ، دکتر سعید جلیلی ، دکترحسن روحانی ، دکتر اسحاق جهانگیری ، دکتر محمد باقر قالیباف و…با حضور در دفتر آقای پزشکیان تبریک گفتند سئوال ؟
 آیا امکان دارد نماینده شورای عالی مرکزی مجمع اندبشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivicoo.ir  از طرف حدود نود میلیون نفر ایرانی با جناب عالی دیدار دو دقیقه ای داشته باشد و پیشنهاد تاسیس اندیشکده وحدت جمهوری اسلامی ایران  خلاصه به شرح زیر را ارایه دهد بسم الله.
………………………………………………….
به نام خداوند جان و خرد
تاریخ : ۱۶/۴/۱۴۰۳ شماره : ۸۷۵/۱۴۰۳
شماره ثبت دفتر رهبری : ۴۸۴۴۹۸۹۶۶۶۶
ملت شریف ایران
حضور محترم رهبر معظم انقلاب حفظه الله
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
اندبشکده وحدت جمهوری اسلامی ایران
دولت ملی با مشارکت ۹۸ درصدی مردم

سلام علیکم
احتراما پیروزی جناب عالی که در اصل پیروزی ملت شریف ایران است ، در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک عرض نموده ، الوعده وفا هر شهروند یک کارشناس ، لذا برای اولین بار بعد از انقلاب جهت انسجام و اجماع داخلی ، افزایش سرمایه اجتماعی در کشور در برابر دشمنان جذب و تشکیل دولت ملی ۹۸ درصدی مردمی ، که در سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند ، مجمع اندیشکده ها با بیش از نیم قرن تجربه علمی کاربردی و هزاران نفر کارشناس در کلیه رشته های دانشگاهی پیشنهاد به شرح زیر را اعلان می نماید  :
تاسیس اندیشکده وحدت جمهوری اسلامی ایران کاملا مردمی و با حمایت صد درصدی دولت با دعوت از کلیه نامزدهای اصلی و هشتاد نامزد دیگر احراز نشده و سایر نخبگان و مسئولین قوای سه گانه گذشته تا کنون ( روسای جمهور ، وزرا ، نمایندگان مجلس ، و…) ، در جهت عملیاتی نمودن سیاستهای کلی نظام و بیانیه گام دوم انقلاب و سایر منویات رهبری ، در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، خدماتی ، سیاسی و… که تا کنون ابلاغ فرمودند.
حتما برای اولین بارکابینه قوی و حرفه ای خود را به رای مردم در فضای مجازی بگذارید ، زیرا اطرافیان شهید رئیسی این مهم را نگذاشتند عملی شود و…
لذا اولین جلسه موسسان اندیشکده وحدت در سالن اجلاس سران در تاریخ ………….. با حضور ریاست محترم جمهور برای تصویب اساسنامه و….تشکیل شود.
در ضمن پایگاه مجازی اندیشکده وحدت جمهوری اسلامی ایران به نشانی…… ………راه اندازی تا اینکه نسبت به تعامل سازنده و عملی کاملا حرفه ای و هوشمند ، با کلیه مردم و مسئولین داخل و خارج کشور صورت گیرد و نسبت به ارایه شناسه توانمندی هر شهروند اقدام گردد
خلاصه اهداف اندیشکده وحدت
رهبر انقلاب در دیدار مردم قم: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ اعتبار کشور شرکت کنند؛ ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، اما در انتخابات شرکت کند. ۱۹ دی ۱۳۹۴ 
ادامه دارد….
…………………………………………………..
حکمرانی و مدیریت یک علم پیچیده است
۱۴۰۰ به بعد حکمرانی فقط بر پایه اندیشکده محور حرفه ای مردمی 
با آرزوی توفیق الهی * دکتر جهانگیر داودی*
عضو شورای عالی مرکزی
مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران      www.ivicoo.ir   

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا