درباره ما

سایت خبری تحلیلی گیلو نیوز

گیلو نیوز

به همت برادر ارجمند جناب سید مهدی موسویان فر به عنوان پایگاه خبری تحت وب با عنوان سایت خبری گیلو نیوزبرگرفته از نام سردار اشکانی به نام گیلویه که نام شهرستان کهگیلویه هم از لحاظ وجه تسمیه بر همین نام است راه اندازی گردیده است لذا در این راستا هدف از ایجاد وبگاه گیلو نیوز نشر اخبار روز با مخاطب عام در گستره وب می باشد.

شما میتوانید چنانچه در زمینه های مختلف فرهنگی اقتصادی وسیاسی صاحب محتوا اعم از مقاله متنی یا سمعی بصری هستید از طریق این لینک وارتباط با ادمین سایت نسبت به انتشار محتوا در وبسایت گیلونیوز اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری گیلو نیوز کاملا وابسته و متعهد به قوانین حاکم بر مطبوعات کشور می باشد فلذا درج مطلب با تایید سردبیر ووجود عدم مغایرت با قوانین حاکم بر مطبوعات است.

گیلونیوز، جامعه‌ای از دانش‌آموختگان علاقه‌مند به اطلاع‌رسانی سریع و دقیق، که همه سعی می‌کنند تا شما را به آخرین اخبار روز از سراسر جهان هدایت بکنند. این سایت خبری پویا و جذاب، با ارائه مطالب به‌روز، تحلیل‌های دقیق و گزارش‌های جامع، تمامی نیازهای اطلاع‌رسانی شما را برآورده می‌کند. از اخبار سیاسی گرفته تا ورزشی، از فرهنگی تا اقتصادی، گیلونیوز همیشه در صدد است تا شما را در جریان آخرین رویدادها قرار دهد. با طراحی زیبا و رابط کاربری استثنایی، گیلونیوز برای کاربران خود تجربه‌ای غرق در اطلاعات فراهم می‌کند. ما تضمین می‌کنیم که همیشه از تازه ترین خبرها باخبر خواهید بود، بدون اینکه جزئیاتی را از دست بدهید. هدف ما در گیلونیوز امیدواریم که همه شما را به دنیایی از اطلاعات حاکم بر تمامی حوزه‌ها همراهی کنیم. بنابراین، اگر به دنبال یک منبع قابل اعتماد و به‌روز هستید، نیازی به جستجو ندارید. فقط به گیلونیوز سر بزنید و با دانستن آخرین اخبار، درک بهتری از جهان پیرامون پیدا کنید.

ایمیل: info@gilonews.com

تلفن: ۰۹۰۱۱۲۱۵۵۳۳

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید
دکمه بازگشت به بالا