اخباراستان کهگیلویه وبویراحمد

پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه :

به نقل از گیلو نیوز :

🔴اینک وقت جهاد بانوان ایل است برای انقلاب.

پیامی برای همه بانوان دیارم کهگیلویه

بسم الله الرحمن الرحیم
شیر زنان و دختران شجاع و پاکدمن کهگیلویه بزرگ سپاستان باد!
انتخابات هشتم تیر ماه ،جلوه ای باشکوه و زیبا از حضور پرافتخار و پرشور شما مادران ،خواهران و دختران عزیزم بود،که مردم سالاری دینی و احترام به حقوق زنان را هرچه بیشتر در ذهن همگان تداعی می کند.
حضور معنا دار شما عزیزانم ،پای صندوق های رای را ارج می‌نهیم و به همه ی هم میهنان ،هم استانی های با شهامت ،بالاخص مردم فداکار کهگیلویه بزرگ و علی الخصوص شیر زنان و دختران دلسوز بزرگ لر که باحضور خود جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی را پاس داشتند درود ها میفرستم.
بزرگواران،مردم همیشه در صحنه، و دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی که دل در گروی سربلندی میهن دارید ، امروز بزرگترین هدف ما اعتلای هرچه باشکوه تر پرچم اسلام و سرافرازی هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

درهمین راستا همگی باید وظیفه خود بدانیم که در این فاصله کوتاه باقی مانده تمام تلاش خود را جهت خنثی کرد ن تلاش معاندان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی به کار گیریم و با تبیین جهادی دیگران را قانع کنیم که در این مسیر درست ما را همراهی کنند.

هرچه این حضور گسترده تر باشد ،پشتوانه انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج قدرتمند تر خواهد شد و به تبع آن مسائل و مشکلات مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی،فرهنگی ،اجتماعی… ما با راه حل های تازه و تخصصی ارائه شده هموارتر خواهد گردید…
فرصت ها درحال گذرند، صدای جمهوری اسلامی را که صدای حق و حقیقت و مظلومین عالم هست و معیار های انتخاب اصلح را با تبیین و روشنگری بصیرانه، به گوش همگان برسانید ،شهرها،روستاها،معابر و خیابان‌ها ، پارک ها و کافه ها ، مساجد ورزشگاه‌ها ،کارمندان و کارگردان،بازاریان و کارگران و حتی مخالفان را صبورانه به پای کار آورید و راه و مسیر درست را تبیین نمایید .
بهترین و موثرترین شیوه برای موفقیت، نگاه و حرکت تبیینی جهادی هست برای شناساندن و تبلیغ شعارهای مشترک همه ی ایرانیان، یعنی ،عدالت ،آزادی، استقلال و جمهوریت ، که هدف اصلی جمهوری اسلامی محقق کردن عملی این شعارها برای همه ی ایرانیان است و حقوق همه اعم از اکثریت ،اقلیت ،موافق و مخالف را تضمین خواهد کرد.

از همه ی عزیزان ستادی،مردمی،جهادی،همه ی لرتباران و غیورمردان و شیرزنان و دختران کهگیلویه ای که واقعا سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر مینمایم و شما را دعوت میکنم به حضور حد اکثری در انتخابات و تببین ویژگی های اصلح برای دیگران ….
اکنون وقت جهاد تبیین تمام بانوان این دیار است برای آرمان های انقلاب است.

پانزدهم تیر ماه نزدیک است؛
در راه اهداف اسلام و انقلاب اسلامی همه بانوان و شیر زنان به پا خیزید و تمام این دقایق باقی مانده را مغتنم بشمارید و جهاد تبیین را برای معرفی کاندیدای تراز انقلاب و ادامه دهنده راه شهید رئیسی یعنی دکتر سعید جلیلی در این لحظات انجام دهیم.

چشم جهانیان به سر انگشت رنگی شما در روز جمعه ی پیش روست.

به امید سربلندی انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران

یاعلی
🖊سیده فاطمه محمدی پور،مسئول ستاد مرکزی بانوان شهرستان کهگیلویه دکتر سعید جلیلی

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا