یاداشت های نویسندگان سایت

به همان قلم تا برسد بدست آقای دکتر ظریف

به نقل از پایگاه خبری گیلو نیوز :

نرجس محمودوند مدرس دانشگاه  جناب آقای دکتر ظریفسلام ؛  خدا قوت قدردان آن نگاه بلند و خیرخواهانه هستیم که می خواهد با چینش متفاوت وزیران، نگاه تازه ای را بر گسترده ایران بگستراند. به نظر ضرورت دارد در این چینش ، نکات ذیل گنجانیده ، تا شاید همه ی صداها شنیده شوند :

به همان قلم 
تا برسد بدست آقای دکتر ظریف
نرجس محمودوند
      مدرس دانشگاه 
جناب آقای دکتر ظریف
سلام ؛  خدا قوت
قدردان آن نگاه بلند و خیرخواهانه هستیم که می خواهد با چینش متفاوت وزیران، نگاه تازه ای را بر گسترده ایران بگستراند. به نظر ضرورت دارد در این چینش ، نکات ذیل گنجانیده ، تا شاید همه ی صداها شنیده شوند.

۱. هر نامزد ورود به کابینه اگر  اثبات کند بدون آنکه وزیر بوده باشد ، برای هزار سال جهان ، طرح و برنامه دارد و سالها عمرِ خود را بی چشم داشت نهاده ، تا ترسیم کننده نقشه راهی باشد که در آن، بشر در هزاره سوم ، شاهد جنگ جهانی سوم نباشد ، هزار امتیاز !
۲. هر نامزد بدون آنکه وزیر بوده باشد ، اثبات کند که توانسته تا پای جان برای تحقق برنامه ها و باورهایش پیش برود و در این راه صعب‌العبور،  دبیر کل سازمان ملل را ملاقات و مجوز بزرگترین رویدادها را از مراکز بین المللی برای سرزمینش اخذ نموده باشد ، هزار امتیاز !
۳. هر نامزد، اثبات کند که تاکنون نه یک طرح،  بلکه هزار طرح ، برنامه و پیگیری را نه برای منافع شخصی خود ، بلکه برای منافع ملت ایران ، طی چند دهه از عمر خود، در دبیرخانه ها به ثبت رسانیده  ، هزار امتیاز !
۴.هر نامزد بدون آنکه وزیر باشد ، در رابطه با افق نظر و باورمندی هایش برای ساختن وطن ، توانسته از روسای جمهور کشور ، نشان اندیشه و آفرینش أخذ نماید ، هزار امتیاز !
۵. هر نامزد بدون آنکه وزیر باشد اگر توانسته شهر به شهر، جای جای ایران را برای تحقق طرح ها و برنامه هایش سفر کرده باشد ، هزار  امتیاز !
آقای دکتر،اگر مقرر گردد که اینگونه امتیاز داده شود ، یقینا  علی مصطفی نژاد فرزند زاگرس با شماره  ۰۹۱۶۶۶۳۶۸۷۰  بیشترین امتیاز را از آن خود خواهد نمود.
خواهشمند است ، وقت دیدار به ایشان دهید تا نود و پنج مورد دیگر از کارهایش را برای امتیازگیری خدمت شما ارائه نمایند .
در برابر آنچه نوشتم ، گردنم را گرو می نهم که کلامی به نادرستی ننوشته ام .
         با آرزوی سربلندی ایران

سایت خبری دنانیوز را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا